30 Mayıs 2007 Çarşamba

Merhaba Dünya

Artık ben de buradayım. Uzun süredir düşündüğüm birşeydi bu. Fakat düşündüğüm diğer şeyler gibi bu da tembelliğimden ötürü ertelenen bir fikirdi. Her bilgisayar mühendisinin ya da bilgisayar mühendisliği öğrencisinin yeni bir programlama dili öğrendiğinde yazdığı ilk programdır "Hello world". Kendimi her ne kadar onlar gibi göremesem de ben de böyle bir giriş yapmak istedim.
Aslında bir bilgisayar mühendisliği öğrencisi olmama rağmen bilişim dünyasına bir o kadar da uzağım. Buraya aktaracağım birçok şey de büyük ihtimal bu bilişim dünyasından uzak şeyler olacaktır.
Bilişim dünyasına uzak olduğumdan bu blog olayını da yeni yeni keşfediyorum. Hoş, şu "blog" lafı da hoşuma gitmedi ya, neyse...Bu dünyayı yeni yeni keşfetmeye başladığım için, yazdıklarımı okuyan olur mu, yorum yapan olur mu, hiç bir fikrim yok. Umarım okur ve yorumlarınızı esirgemezsiniz.
Kendi içinden de olsa çok konuşan ya da çok düşünen bir hayvan olmama rağmen yazma yeteneğimin o kadar da gelişmemiş olduğunun farkına vardım. İzlediğim bazı filmler ya da okuduğum bazı kitapların sonucunda birşeyler yazmaya karar verdim; fakat sonuç hüsrandı tabi ki. Öyle olunca da çabucak vazgeçen ben, bu sefer pek vazgeçmeye niyetli değilim açıkçası. Tüm saçmalıklarımı buraya kaydetmek, yaşadığım, düşündüğüm, hissetiğim şeyleri elimden geldiğince buraya aktarmak istiyorum. Eğer tembelliğim sonucunda şu blog işinden vazgeçmezsem burada çok çeşitli konular görebileceğinizi söyleyebilirim şimdiden. Ailem, arkadaşlarım, Atatürk, cinsellik ve hatta cinselliğim, okuduğum kitaplar, izlediğim filmler v.s...Kısacası, burası benim gizli bahçem olacak; duyu organlarımın yaşadığı gerçek dünyadan sık sık kaçıp bu bahçede nefes alacağım...yani umarım :)
Bunları yaparken elimden geldiğince dilimizi düzgün kullanmak istiyorum ve bu konuda umarım bana yardımlarınızı ve yorumlarınızı esirgemezsiniz.
İlgilenecek olanlara şimdiden teşekkür ederim...

Hiç yorum yok: